derde leerjaar OLKO
dinsdag 8 oktober 2019
Abonneren op:
Posts (Atom)
-
In de klas leerden we over optische illusie in de kunst. Na het beschouwen van enkele kunstwerken gingen we zelf aan de slag. Onze naam ver...
-
We gingen samen met vierde leerjaar naar het FFO. De mooie film BINTI werd door iedereen gesmaakt.























































